Vážka spojuje aneb Jak probíhal redesign české značky

Celá značka si prošla během roku 2021 redesignem a modernizaci následně podstoupily i webové stránky. Pokud vás zajímá, co se všechno změnilo, zůstaňte naladěni.

Svět se mění a čas od času je potřeba tomu přizpůsobit i klasický a osvědčený produkt. Vzhledem k tomu, že Vážka je pro vás, naše fanoušky, dobře rozpoznatelná a má silnou základnu, nechtěli jsme do stávajícího produktu sekat příliš. V roce 2020 jsme oslovili studio David Geč, aby nám s novou tváří značky pomohlo. 

Při redesignu došlo k drobným změnám – šířka a vyčištění ikonických modrých linek na přebalu knížečky, přehození počátečního písmena V pro lepší kompaktnost a celkové odlehčení loga včetně samotné ilustrace vážky. Vážka Standard se přejmenovala na Vážku Tradiční.

Změna loga Vážky

Staré x nové papírky Vážky

Vznikla i podoba nových knížeček s dalšími druhy papírků. Knížečky dostaly barvy, resp. textury, s tradičními proužky. Nyní si můžete koupit i papírky jemné s nižší gramáží, konopné, nebělené, bez rožků, delikátní nebo dokonce růžové.

Všude dobře, doma Vážka

Redesign značky doprovázela i definice komunikačního stylu. Ten se nově obrací k tradičním českým odkazům, a to třeba pomocí pořekadel a rčení. Nově se tak setkáte se sděleními typu: „Všude dobře, doma Vážka!“, „Vážka hory přenáší!“, „Bez Vážky do hospody nelez!“, „Neházej Vážku do žita!“ a s dalšími vtípky. Proč?

Jsme tady pro vás již od roku 1910 a doprovázíme vás v těžkých i šťastných chvílích, dopřáváme vám rituál, který mnohé z vás uklidňuje a hází do pohody.

Jsme neodmyslitelně spojeni s naší republikou a s českou mentalitou. Ilustrátor Dominik Uhlíř ke sdělením doplnil svoje charakteristické postavičky.

 

Vážka spojuje

Nosnou myšlenkou našeho nového webu je dotek rukou, předávání papírků mezi lidmi různého postavení a věku. Společnost je přirozeně rozdělená, ale Vážka tu vždy byla pro všechny v dobách dobrých i zlých. Vážka zkrátka spojuje lidi a předávají si ji generace mezi sebou. A když se vás někdo zeptá, jestli nemáte papírek? Odpovíte: „Jasně, že jo…”

Kampaň ruce Vážka

Kampaň ruce Vážka 2

Kampaň ruce Vážka 3

Vážka se vyvíjí a odpovídá novým trendům a požadavkům. Doufáme, že se vám nová líbí a bude vám dělat radost. Tak do které si to dneska ubalíte? Budou to konopné papírky, nebo odvážné růžové?

Sdílet článek